måndag 4 april 2011

Let's se!


HA!!!

Att jag inte tänkt på det! Klaaaantig Eva!

Jag skapade ju ett mail-konto till killarna för bra länge sedan. ("Skamligt" nog för att jag började spela ett spel på FB och behövde fler grannar... Och JA! Siam-teamet har ett också...)

Nu ska jag skriva på den ursprungliga bloggen om denna, så hoppas jag sannerligen att ni vill följa efter! Det lär väl ta lite tid, men vartefter tänker jag att denna kommer att se precis likadan ut. Men bara att fylla blogglistan....

(Tycker och tänker får jag väl också flytta på. Finns en adress hos en annan liten kompis också...)

Bilden? Så ser det ut när killarna ringt på hos granne Barbro (Hon med katterna jag hjälper med ibland.). De förväntar sig godis... Så fort det är serverat vänder Jesper nosen mot dörren och vill gå igen:) Artig kille...

Allt gott!
Eva

11 kommentarer:

  1. Nu är vi här och vi gläds över att få se dina fina hundar igen!

    SvaraRadera
  2. Japp, klart vi hänger med!! :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar ju rött, så jag tycker det här är jättesnyggt!
    Jag är säker på att ALLA följer med, kan säga att efter strulet som matte har haft/har med våran domän börjar hon nästan fundera på en "vanlig" blogg åt oss också!

    Hon har en reserv...

    /KASPER
    Men jag vill ju hellre finnas på gamla vanliga http://www.belof.se/Kasper-index.htm
    Vi får väl se!

    SvaraRadera
  4. Haha, dom är inte dumma! Klart man vill ha godis!

    SvaraRadera
  5. Har också hängt på hit. Ska ändra länken i min blogg så jag säkert kommer tillbaka

    SvaraRadera
  6. Härligt att se er igen :)
    Vov o kram!

    SvaraRadera

Vi blir väldigt glada om ni lämnar en kommentar!